onsdag

idag äre onsdag, en dag som inte började som väntat för mig inte. försov mig och hann precis i tid till skolan. blev att ta bussen direkt till örebro för att kolla på teater.- nere på jorden.  sådär måste jag säga, inte riktigt den bästa jag sett men. skönt att slippa skolan! kom tillbaks till askersund och åt mat. sen sket jag i de sista lektionerna och gick hem. la mig i solen med hunden, kollade lite på tv och sov. nu satte jag mig här, läste igenom mina e-mail. och det visar sig att skorna jag beställt från nelly blivit ngt fel på, så som komprensation fick jag 125 kr att handla för på nelly. helt okej för mig! eftersom att fräsha gladiatorsandaler finns att köpa i var och varannan affär numra. en glad cecilia! har även fått mejl från fotostudion som jag ska till i stockholm på stureplan och ta kort. ska bli lite spännande faktiskt. men läskigt. såhär alltså.


Ditt besök hos oss är indelat i tre steg

Inledningsvis kommer du att bli sminkad av en av våra makeup-artister. Tänk på att informera din makeup-artist om du har några allergier. Har du några speciella önskemål skall du inte heller tveka att ta upp dessa.


 I ett andra steg kommer du att bli tilldelad en fotgraf som kommer att ta modeinriktade bilder med olika bakgrunder och ljussättningar. Du tar själv med dig olika klädombyten som du vill fotograferas i. Även här är det viktigt att tala om eventuella önskemål.


I ett sista steg kommer du tillsammans med din vieware att titta igenom samtliga bilder.

Här väljer du själv huruvida du önskar att köpa några bilder eller ej, upplevelsen (styling och fotografering) är helt kostnadsfri.


varit och tränat med skyllberg nu under kvällen också, skönt att få springa av sig lite!  kom på att vi har engelskaprov imorn. glömt att plugga. så nu ska jag äta en massa mat eftersom att magen kurrar. och sedan plugga.  ♥ / c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0