onsdag

ååååååååh. bloggen och fotbollen har verkligen fått lida denhär veckan. men jag har vart tvungen att prioritera, prov och uppsatser har vart det jag lagt energi på hela dagarna. nu är klockan 23.08 och jag har blivit klar med uppsatsen som ska vara inne imorn, resultatet kunde blivit bättre men.. nu har jag suttit här vid datorn sen skolan slutade och bara pluggat pluggat pluggat pluggat, inte ätit eller något. så nu är jag super trött. sängen nu. blir att gå upp tidigt imorn för att hinna plugga lite till genetik provet som vi har i skolan imorn. och sen också skriva ut uppsatsen på pappas dator.

imorn ska jag ägna lite tid på att piffa inlägget med bilder oh annat trevligt.   pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0