skolstart

okej, då var det dags att kicka igång skolan igen. hur trött som hellst när klockan ringde imorse' hade legat vaken nästan hela natten och skrattat åt min hund (som låg i min säng) hon snarkade likadant som '' snarkarnsdotter ''. för roligt! iallafall. pallrade mig upp vid 6, fixade mig och senså drog jag mig iväg till skolan. det började med fotografering, de flesta tjejer sket i att klä ut oss. så vi vi klädde ut grabbarna till nördar istället, så sötiga dom vart. bild kmr.  sen gick skoldagen rättt snabbve ändå. gick hem åt och kollade på tyrabanks show. sen satte jag på mig träningskläder och gick till träningen, dö tråkigt eftersom att jag hade ont i magen och fick typ stå i mål hela träningen. tove&sara är roliga som tur är!!!!!!  hem och duscha. nu vet jag ärligt talat inte vad som sker. åter kommer      

20.55 förut tänkte jag göra lite nytta, städa kanske plugga lite också. men det blev ingentign med  det. hade ingen lust alls. blä. så har kollat lite på tv. nu ska jag försöka skicka bilderna från kumla till sara, men nya msn? jag förstår faktiskt ingenting om jag ska vara ärlig. vet någon hur man öppnar delad mapp numera?    andra avenyn soon. me like!    / cc


mataj, tonken, ruskmus, martol, hampe

olle alias. sickan






just nu leker mina känslor med mig, jag mår bra samtidigt som jag känner att det är någonting som "inte är bra". jag blir tokig, jag vet inte vad jag ska göra.    och lite kärlek? nehrrråå det vore inte så underbart just precis nu..

bit ur him låt - pretending

Love is a flame that can't be tamed
And though we are it's willing prey, my darling
We are not the ones to blame

Trust is a word all lovers know
The glorious art of staining souls, my darling
We are not the ones to blame

The more we have the more we want
And the more it hurts our hearts, my baby
It always ends up in tears

So keep on pretending
Our heaven is worth the waiting
Keep on pretending, it's alright
So keep on pretending
It will be the end of our craving
Keep on pretending
It's alright


Kommentarer
Postat av: sara

svar: hahahah ja vi lär ju göra de;)<3<3<3

YEEESSS WOMAN!

2009-04-15 @ 16:14:44
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0