-

söndagskvällen: glida med mina män, spela på jacken & nattbada i haga

måndag: sov till ca.1 chillade framför tv&film hela dagen. vid halv sex åkte vi iväg på för att spela match m skyllberg. våran bil såklart roligast - malin mamma lovisa tove & jag. haha! matchen vart ju tummen ner, men vadå? det är ju maten i bilen på vägen hem vi såg fram emot right? haha, kycklingmacka,muffins & mc donkan. kom hem och kollade på beck, calle kom förbi en sväng litesådär lagom nykter he he.  fast han fick kila ganska snabbt för jag var trött och ville sova.

idag: har städat & rensat ur hela garderoben. nu ska jag åka in till marieberg med mamma och syster för att köpa nya skor. behöver köpa sudd,pennor&skrivböcker också, snålskolan jag ska börja på bjussar visst inte på sånt. ajuste.. ska lämna in min kamera på lagning sen också, hoppas på en snabblagning. för utan kamera klarar jag mig inte  länge.
tjarrå sålänge


Kommentarer
Postat av: josse

saknar dig!!! :(:( vi kan väl vara du jag lovisa och tove någon dag? :D:D älskar dej sötis <3

2009-08-11 @ 16:09:10
URL: http://josefinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0