andra dagen

imorse gick bussen klockan 07:20, lite för tidigt för min del. man är verkligen inte van vid såhär tidiga mornar nu.. förhoppningsvis kommer man in i ''den tidiga morgonrutinen'' ganska snabbt. men när vi kom in till örebro så gick jag albonita viktor och malte en snabbis bort till ronjas lägenhet för att hälsa på henne, sedan fick vi stressa tillbaks föratt jag var så oroligt för att inte hinna. men det gick ju rätt bra faktiskt!  vi körde mest sammarbetsövningar. för att typ lära känna varann och så. klassen verkar riktigt bra, alla är trevliga och så, såatt.. det är ju skönt de iallafall. vi slutade vid 12 och då tog jag bussen till åsbro. hade tänkt att hälsa på min farmor&farfar. men när jag kom dit så var ingen hemma. som tur är hade jag nyckel så jag kom in iallafall. gjorde mackor och somnade i soffan, vaknar vid 4 av att farmor kommer hem. umgicks en stund med dom och tog sedan bussen vidare mot askersund. nu är jag hemma.. tänkte göra lite nytta, men vet inte riktigt vad? 

DAGENS SÄMSTA: skolmaten, fyfasiken.. är den som den var idag så kommer jag inte överleva.

Kommentarer
Postat av: sandra

de suger ja ska byta skola

2009-08-18 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0