dataexpert tack?

alltså, shit jag blir snart tokig! har suttit hur länge som hellst och försökt gå in på olika inställningar och skit för att fixa ett stort fel. ja när man typ ska lägga in en youtube film eller något sånt på bloggen, så trycker man ju på html grejen och klistrar in, sen måste man ju typ spara eller något. men eftersom att jag har en så liten skärm på min minidator så får ju dendär lilla rutan inte plats. och man kan inte infoga.   det går inte äns att scrolla ner eller något? alltså, HELA sidorna får inte plats.. är det någon lite teknisk som kan förstå om / hur man ändra detta?  skulle verkligen behöva lite hjälp.

cp damp idiot hor äckel fitt dator :@


Kommentarer
Postat av: matilda

Det är ganska lätt :) det är bara att klicka på maximera högst upp i högra hörnet så kommer det fram (Y)

2009-08-23 @ 21:02:38
URL: http://matilduus.blogg.se/
Postat av: matilda

är du säker? om du inte har testat så testa, jag har precis likadant, som om hela sidan inte får plats.. hoppas det fixar sig :)

2009-08-23 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0