first day in shool

gud, när klockan ringe imorse.. fasiken vad  det pirrade i magen. så sjuk nervös. som tur är hade jag ju tjejerna här som stöd. vid kvart i nio mötte vi upp albonita och hoppade på bussen!  kom fram och virrade runt lite, inte lätt att hitta när man aldrig vart där förut nej..  linn hängde på också. information & upprop tillsammans med alla andra blivande frisörer.
och sedan haha.! ja vi skulle frisera en docka två och två. jag och albonita, rätt lyckat va?  säger ett ord. telefonsladd. mahah, som tur är så är vi ju där för att lära oss.

vi slutade vid halv 1,då mötte jag upp tjejerna på stan, vi tog en fika på bara vara. mysigt, och sjuuuuuuuuk smarrigt, latte&hallonpaj.   sedan strosade vi runt en stund på stan.. kikade i affärer och missade tre bussar, iallafall så kom vi på en buss vid 4 tror jag? åkte hem till aksersund igen och packade en fotbollsväska.  sedan åkte vi direkt för att spela dammatch i skyllberg. alla gjorde jätte bra ifrån sig. (förutom jag. min tå, som vart sönderköttad på laxåfesten fungerar absolut inte att springa med -.- )   så trist. men 1-0 till oss iallafall.

nu har jag kommit hem och duschat. ska kolla buss till imorgon bitti. och sedan sova.

för er som inte vet så ska jag go hantverksprogrammet- frisör. på virginska skolan i örebro. ser verkligen fram emot det! är ruskigt taggad.      
                                               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0