första veckan avklarad!

yes, då var första veckan i skolan avklarad. idag har vi typ.. gått tipspromenad, haft sandslottstävling, gått naturstig och  spelat frisbee-golf.. haha bara gått och gått, vädret var SURT. så efter typ sandslottstävlingen var alla skit sega och bara ville hem. fuskade? nej det gjorde vi ju absolut inte. haha! när vi slutade typ vid halv 1? så åkte vi buss in till stan sedan gjorde jag sällskap med kumlatjejerna från klassen på tåget. fast jag åkte ju vidare till hallsberg. -> mot askersund.  skönt att vara hemma vid 2 tiden. så sjukt blöt och trött. somnade i fotöljen på direkten. men nu är klockan snart halv 8 och jag ska börja fräsha till mig litegrann, tänker minsann inte sitta hemma och tråka nu när det är helg. nej jag ska troligtvis ut och träffa joakim joakim och andreas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0