fredag, lördag

nu har jag kört en bloggfri helg, skönt att vara tillbaka nu på söndagskvällen. detta har jag gjort i helgen.

fredag: skolan, tove och josefin kom hit vi fixade oss och drog till marcus, stannade inte så länge. utan vi gick hem till mig och åt tacos istället. gick en promenad och kom hem igen vid 11. då la jag mig och sov direkt!
 hehe rarare än dessa finns inte. finaste vännerna ♥

lördag: brudarna kom hit, vi fixade oss och så. kollade på bedtime stories, som var riktigt bra! sedan vid halv 8 åkte vi in till örebro, käkade donken och sedan vart det tunneln. alltid roligt att shaka med brudarna, synd att musiken var sådär ibland. och stackars josefinälskling<3  näre var slut blev det bk och sedan hemfärd med josses päron. tack för kvällen  babes.


Kommentarer
Postat av: josefin

åh söt bild du valde på oss hahah <3 älskar dig!

2009-08-30 @ 19:09:15
URL: http://josefinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0