frisör dag 3

man börjar faktiskt vänja sig vid mornarna redan. klockan är stalld på 05.20 då går jag upp och fixar mig. 07.20 går bussen.. så det är rätt lagom med tid.

idag har vi gått rundvandring, fått information och lekt lekar. det börjar bli riktigt kul, man pratar med fler och fler. och har lärt mig lite fler namn idag också, det är ju trots allt 53 namn jag ska få in i skallen, det kan nog ta tid. men jag ska klara det.   vi slutade vid halv 3, vädret var toppen! så jag linn o albonita gick förbi donken för att smälla i oss lite burgare, eftersom att maten i skolan inte är ätbar (!)   skulle kika efter en vit t-shirt men det hann vi tyvärr inte. kom hem någon gång vid 4?

så ja.. resten av dagen har jag typ bara ätit? haha nej men.. jag har faktiskt gjort en budget på hur mycket jag får använda i månaden. för just nu har jag slösat alldeles för mycket! nu sitter jag här nyduschad. tänkte bestämma kläder tills imorgon. sedan kolla klart på filmen jag hyrde igår. 

förlåt att jag inte har några bilder. förstår att det är sjukt tråkigt utan! men det kommer, så fort något roligt fotas.
               
förkylningen sitter kvar :( :(

Kommentarer
Postat av: sandra

52 namn snart

2009-08-19 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0