godmorgon sunshines

solen är här idag, så underbart! och jag jobbar inte. ska försöka vara på lite bättre humör nu när det fina vädret är här. ruska av mig gårdagens strul.. har legat på altanen i någon timme nu, hur varmt som helst! nu ska plocka upp lite saker, och så i mitt rum , för snart kommer amanda palevik hit. storbesök från kumla, ska bli sjukt kul. vi har typ inte träffats och umgåts på typ 1 år. men nu så..

ikväll blir det hamnen, för onsdags mys. säger inte vad för jag har lovat josse att knipa! <3 men ni som läst tidningen kanske kan klura ut. haha! nu blev ni nyfikna va?   hörs sen ♥ /c


Kommentarer
Postat av: johanna dohn

spela in henne för jag tränar :'( det börjar vä'l sex ?

2009-08-05 @ 14:04:05
Postat av: Anonym

HON SKA SJUNGAAAA I HAMNEN :DDDDDDDDDDDD WOHOOOOOOOO

2009-08-05 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0