hemma igen

nu är jag hemma efter en jobbig skoldag. naturkunskap, datakunskap & frisörteknik- som vi typ '' pysslade '' på. eller ah man skulle typ göra iordning sin egna frisörpärm med massa grejer. min vart skit ful! haha. efter skolan tog jag bussen till marieberg, mötte upp mina grabbar (hailee, åhlin, jocke, erik & mogge) gick runt i lite affärer & åt mat, det var typ invigning av den ''nya'' gallerian. så det var hur mycket folk som hellst, och massa erbjudanden i affärerna. skojs. lite synd att man inte har några pengar då. eller lite hade jag visst. blev en t-shirt, en klänning & 1 par örhängen.

åkte med grabbarna hem. så nu är jag hemma, ska:
 plocka in tvätt i garderoben,
städa upp lite i mitt rum,
 leta på kameran,
fota dagens o gårdagens shopping,
gå en promenad, kolla film & sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0