hemma nu

har varit i kumlasjön och stekt med lite folk idag, sen gick jag hem till min kusin max. vi chillade framför tv:n och sen hängde vi med morbror & dom ner till kumlacity. där käkade vi ( kycklingsallad för mig ) sedan kom min mamma och hämtade mig, så nu är jag hemma.  mitt humör ligger på botten just nu, och har gjort hela dagen. inatt har jag inte kunnat sovit, känner mig verkligen som ett pucko!  allt är förstört.

---
årets fest är en lyckad fest, er? nej misslyckad ja!  punkt slut, kommer inte dra upp dehär snacket igen

Kommentarer
Postat av: sara

festen rocka fetttt

2009-08-08 @ 02:28:23
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: sandra

avis för du inte va med;)

2009-08-08 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0