home!

nu är jag äntligen hemma, så otroligt skönt! det är konstigt vi har varit borta i tre nätter men det känns fasiken som om det vore minst en vecka.

det har varit rätt nice, brudarna är ju som alltid bäst! men sen här det ju hänt andra saker som gjort det mindre kul.. tänker inte nämna men. vi har ägt matcherna, fast tyvärr har turen att få in målen ej vart på vår sida. sån himlans otur som vi alltid har. men alla kämpade och gjorde sitt bästa och ja.. på planen hade vi det kul tillsammans, det är ju huvudsaken right?   resultaten:
2, matcher 0-0
2, förlorade
1, 1-1 förlust i straffar



heh roliga bilder, det var alla jag hade :s trodde faktiskt jag tog lite mer bilder. fast iof.. vi tog med toves kamera hela tiden. och tove ska minsan sova nu föratt hon ska till lisse imorgon. så jag och josse får inga bilder idag. men imorn? eller i över morgon. haha bara jag kommer ihåg. jag brukar ju vara rätt duktig på att glömma lägga in bilder,

för övrigt, tusen tack flickor 93/94 ifk askersund. vi är grymma och vi kan om vi bara vill! vi fortsätter kämpa. så kommer det, älskar er och tack för en toppen cup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0