match & dagens misstag

matchen gick fint! vi vann med 5-0, så härligt. för vi spelade verkligen bra. rullade boll, snackade & ja.. spelade som ett lag! målgörare var jag tove lovisa &carro ( som stod för 2 av målen ).  och ni.. haha jag gjorde världens misstag. puckad som jag är.

MISSTAGET- jag satt på bänken. kände hur mina torra läppar sved sjukt mycket, kollar i sjukvårdsväskan efter någon slags lotion eller något. och det ända jag hittar var en flaska med liniment. så jag tar en rejäl klick och börjar smörja på. efter någon minut sådär.. känner jag hur det svider,sticker,ah är ''starkt'' runt hela munnen & under näsan. haha jag typ börjar skrika och..

tränare: cicci, vad är det frågan om?
jag: ehm jag smörjde på liniment på läpparna.
tränare: vah? är du inte riktigt klok unge? varför då?
jag: jo men ja hade torra läppar
tränare: nej men det förstår du väl att du inte kan ha på läpparna, du vet du kan bli dålig i magen om du får det i munnen..
jag: VAAAAAAA? hit med våtservett fort. (gnuggagnuggagnugga)

så ja.. ha aldrig liniment på läpparna, det är verkligen inte skönt!!!!!
                  


Kommentarer
Postat av: josefin

haha klant xD

2009-08-14 @ 12:18:02
URL: http://josefinks.blogg.sd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0