mysig dag!

tjejerna kom till mig på förmiddagen, vi snackade & sjöng till olika låtar. sedan tog vi cyklarna ner mot stan.. vi gick in på nordiska och vet ni vad? dom hade fått in ett parti med skor.  de flesta var klackar, men det fanns även stövletter & andra höstskor. de flesta var i storleken 37, så jag hade lite tur! men det var typ bara 1-2 par av varje sko. jag hittade ett par snygga svarta lackade klackisar. riktiggt fräsha till fest, eller till en shoppingrunda. priset för alla damskor &herrskor var endast 149 riksdaler.  så det var ett kap.

vi cyklar till jouren och köper glass,hallon & hyr film. när vi kommer hem och jag provar skorna så visar det sig att jag fått med mig en STOR och en liten sko. haha, båda var märkta med 37 men hmm. det var verkligen något mysko med detdär. typiskt.. aja iallafall. kollade film käkade och mös. mopederna till stan för att byta och få två SMÅ skor. sedan ip för att spela match, - mot östansjö.

Kommentarer
Postat av: josefin

riktigt mysig dag :D:D älskar att vara med er :D

2009-08-13 @ 21:39:29
URL: http://josefinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0