shopping dag med mamma

godkväll. dålig uppdatering på dethär stället jag vet.. haha, nej men det är så mycket som man ska hinna med och som måste göras nu här när skolan börjat och allt. hoppas jag får mer tid snart! idag började vi kl.10 hade svenska, sedan hade vi musik.. sjuk kul lektion, vi fick spela bas. och gissa till vilken låt? lars winnerbäck - söndermarken. fan vad den låten är underbar! hade nästan glömt bort den. men nu är jag igång och lyssnar på den igen,. skulle lagt in den på bloggen, men nu kan jag ju tyvärr inte det.  slutade efter musiken iallafall,

mötte upp mamma på stan. gick i affärer, fikade och hade en supermysig shopping dag. massa nya grejer fick jag av mammsen. tusen tack till den bästa mamman på jorden, jag älskar dig mest


kom hem lite efter kl. 8 då satte jag mig och fixade med naglarna. (tippar) var faktiskt lättare än vad jag trodde det skulle vara! dålig bild här men..    bilder på allt annat från idag kommer imorgon, så att ni har något roligt att glo på då också! puss / c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0