sol, svett & stress

tjoho, sitter hos amanda i kumla nu, sara är här också, dom håller på och fixar sig medans jag sitter och kollar på eva&adam.

alltså shit, vägen till örebro. buss 40 min till hallsberg, 20 minuter väntetid i solen, på på tåget och åka i typ 20 minuter till. framme i örebro stekte solen på ännu mer.  jag med svart tröja och allt virrar runt vid centralen och ska försöka följa vägbeskrivningen jag fick av joel på sms. hittade tillslut, helt lökig och fin när man kom fram, aja riktigt trevligt! vid halv 4 åkte han på träning  så då gick jag upp på stan. gick lite i affärer och så. sen skulle jag ta bussen till kumla. men hittar jag busshållsplatsen? nej så klart inte. men efter 1 ½ timmes stressande runt i värmen inne i örebro så hittar jag rätt.  men då går bussjäveln inte förns om 30 min. haha fyfan. iallafall som jag sa så är jag framme nu. skönt. blir inte så sent ikväll tror jag,   hörs sen ikväll.

-----
asså jag vet inte om jag skulle säga att jag är avundsjuk för att jag var på festen., snarare glad att jag slapp. och skulle inte vara stolt över att hamna i tidningen för en sådann sak. NEJ!   det är ju fan pinsamt,

Kommentarer
Postat av: sandra

jooo de är fan grymmt xD

2009-08-07 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0