sommarens sista helg?

wtf, helt efter måste jag vara? helgen som kommer är ju försjuttsingen sommarlovets sista! fattar ni? SOMMARENS SISTA HELG. och det känns inte så surt.. jo som fan att det gör. det gör ont i hjärtat av att bara tänka på det. fyfan vad sommaren 09 har gått fort. det känns inte som det var alls länge sen jag gick ner för trappen på sjöängsskolan och hade då hela hela sommaren framför mig. men nu är den slut.. fast med så många glada minnen, det är absolut den bästa sommaren jag varit med om, med de absolut bästa människorna! jag kunde aldrig tänka mig att jag skulle ha såhär kul som jag haft. och det är bara att tacka mina helt underbara nära och kära för. utan er hade det aldrig blivit som det blev.

och iallafall. jag skulle vilja avsluta den här sommaren med en sjukt rolig sista helg. och undrar om någon är på? jag är taggad på en riktig brakarfest. massa dans, släpploss & sköning människor.  så vart är sommarens avslutningsfest? några sköningar som jag VETatt jag SKA tillbringa sista helgen med är iallafall tove josefin och lovisa. sant som sagt va? jajemen.  så jag taggar lite redan nu, för sommarens sista.. här är några exempel som får mig på partyhumör

Kommentarer
Postat av: roos ;)

styr fest du ! <3

2009-08-12 @ 23:04:18
Postat av: toovee

åååh :D vi ska försöka få en minnsevärd helg nu bruden <3<3

2009-08-13 @ 00:44:28
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0