söndag

förlåt, det vart inget mer bloggande igår, för mitt internet slutade fungera (!) men det var skönt, jag hade myskväll med familjen och hundarna. den lille är så himla busig biter och hoppar överallt hela tiden.  idag- söndag har jag bara städat och så. hundjäkeln har bitit mig i örat, fyfasiken vad jag blödde. nu väntar jag på tove och josefin. vi ska mysa. det här är min sista kväll på sommarlovet. så.. vi måste passa på. ikväll hörs vi. jag lovar.

förästen.. vill ni veta vad jag drog på mig för åkommor i laxå? haha
 • näsblod & fläskläpp ( pågrund av att folk hoppade i mitt ansikte på studsmattan. haha)
 • köttad tå. äckligaste såret (!!!!!)
 • myggbett i ansiktet, och resten av kroppen..
 • blåmärken ÖVERALLT

hahha, men så lyckad kväll. så det gjorde absolut ingenting. det vare värt!    <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0