sova?


sitter här på golvet, vid datorn som är felkopplad, haha! golvet känns hårdare än vad det är. jag har fått nackspärr och mina ben har domnat bort. jag borde verkligen gå och lägga mig nu. klockan är ju trots allt runt tolv. skolan börjar på måndag så det är absolut dags att vända tillbaks på dygnet, låta kroppen vänja sig vid de tidiga kvällarna och de tidiga mornarna. jag borde inte sitta uppe, men jag kan verkligen inte sova. det känns som att alla tankar jag har uppe i huvudet dricker champagne minglar med varann, ungefär?!  sjukt jobbigt! bland annat kretsar tankarna kring

- hundvalpen som kommer imorgon
- fest imrogon
- datorn som jag planerat att köpa imorgon
- ifall jag ska spendera 3000 på en ny mobiltelefon, som jag verkligen behöver. ska jag köpa den imorgon?
- designen på bloggen.
-skolan som börjar på måndag.

Kommentarer
Postat av: denise

where is the parrrrrrrrty :O?

2009-08-14 @ 01:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0