svininfluensan?

Symptom på svininfluensan

Symptom på svininfluensan är generellt ganska lindriga och symptomen påminner i princip om vanlig influensa. Några vanliga symptom är:

  • Feber och frossa

  • Hosta och halsont

  • Värk i kroppen och huvudet

  • Diarré och kräkningar

  • Trötthet

 jag sitter här och är verkligen rädd, sen igår har jag kännt mig hängig / sjuk. och idag har jag blivit täppt i näsan, hela halsen har tjocknat upp och ja kroppen känns inte bra alls. sedan började jag frysa & så. och hörde med tove. hon har blivit likadan! så jag googlade på svininfluensan och kolla symtomerna.  jag har allt utom diarré, hah!  så jävla läskigt. hur vet man att man inte har det?  och vem har smittat mig.  creepy!!! hoppas för gudsskull att det bara är en vanlig ''höstförkylning''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0