tisdag

nu är jag hemma, efter en tröttsam dag på jobbet. ( till linda, och er andra som inte visste så jobbar jag i en glasskiosk m pool och sånt. ) men som jag sa nu är jag hemma. har precis lagat lite mat, skulle ha tränat. men jag är så himla trött på endel saker kring fotbollen just nu.. så jag sket i det, morgondagens match sa jag nej till också. för skönt med en lite paus. nu ska jag ut och gå.

 jag har nämligen bestämmt mig för att bli nyttig, hur länge det håller får vi se. men det är faktiskt värt ett försök :)

-promenad iallafall varannan dag
-dricka 5 liter vatten om dagen
-inte äta ris,potatis,pasta osv.
-äta kött&grönsaker endast
-inget godis, bara frukt,bär&nötter

kanske kommer på mer? wish me good luck

Kommentarer
Postat av: johanna dohn

då kör vi tsm tycker jag :D <3

2009-08-05 @ 14:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0