torsdag

imorse hade jag faktikst en liten sovmorgon. eller ja.. jag fick sova en timme mer än vanligt. men gud, det kändes mycket längre än så. iallafall idag i skolan fick vi först ha lite ''prova på'' med 3:orna, skit kul verkligen. käk och modevisning. sedan slutade vi. jag linn tog en sväng upp på stan, kikade lite i affärer och så. sedan gick vi till hamnplanen för att få skjuts hem.

vi fick åka med en skolklass från askersund, som linns pappa körde hem från örebro (han är busschauför) så himla skönt, kom hem typ 2 timmar tidigare än vad jag skulle gjort annars.

kom hem och åkte direkt med pappa fram på stan, köpte dator&telefon. var ute en sväng och träffadr morgan och ted. men nu är jag hemma och håller på att installera den. så, jag kommer med bilder och premiär inlägget från den senare. ♥ / c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0