dan före dopparedan

 haha. jag måste skratta. det blir verkligen ingen uppdatering såhär precis innan jul. det är ju så mycket som ska fixas, man ska städa, köpa de sista julklapparna, slå in massa klappar och ja allt sånt nivet.. men vad gör det? lite dålig uppdatering, alla har väl mycket att göra. jag kan inte tänka mig att man har tid att nörda dator i dessa tider.

 idag har jag varit en sväng till örebro me mammi, sedan svängde vi förbi mormor&morfar eftersom att mormor gick i pension idag. feting skönt för henne ♥  sedan åkte vi hemåt. har fixat o donat hela dagen. johannadohn har även varit här under kvällen, skit kul att träffa rarisen igen.

nu ska jag iallafall lägga mig o kolla på johan falk. sedan sussa. för imorn äre nanananan JULAFTON!

och kolla vad jag har smaskat på under kvällen. en massa julgodis som vi bakade me brudarna.

Kommentarer
Postat av: johanna

kul att träffa dig med tycker jag ;)

2009-12-24 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0