helgen

lördag: jag och lovisa hängde ju med pappa till örebro. vi gick på stan, fikade och hade det jätte mys. hittade en hel del snygga kläder till lille pappsen. skjortor, jeans, byxor, skor. så ja det var ju en riktig toppen dag! när vi kom hem så städade jag lite, sen kom tove. vi kopplade upp min nya dataskärm o så.  tove drog hem, åt godig middag med pappi, och sedan blev det soffan hela kvällen!

söndag: vaknade vid tio tiden då ville papa att jag skulle hänga med ut i skogen. och ja varför inte? super skönt väder var det. pappa visade mig all sin skog och vi tog en lång sväng i hans skog i rönneshytta. sedan åkte vi till farmor och farfar och åt mat, hem. och nu har jag duschat och kollat på två filmer. snart ska jag göra kneck och lite annat godis med familjen. 
 

en jätte skön helg, umgåts med pappa en massa vilket har vart nice! jätte lugnt så nu är jag utvilad. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0