i'm back

 yes man! trore eller ej, men nu är cecilia tillbaka. kan inte hålla mig ifrån bloggen alltså. det är helt sjukt. men nu börjar ju julen närma sig och snön & kylan har också kommit. så jag känner mig gladare och gladare för varje dag. imorgon slutar skolan och det är dags för jullov, wihooo. det kunde verkligen inte komma i bättre stund. och sedan firas början utav jullovet med en toppen dag imorgon och lite på fredag (ifall allt går enligt planerna)
- skolan
- avslutning i kyrkan
- hem till amanda, fix och sådant kul med tjejerna
- karrofesten med bästa
- suss hos amanda
- amanda ska klippa mig och rebecca. troligtvis skulle vi låna en stol på hennes praktikplats!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0