nya favvon!

      
under dagarna jag har vart hemma så har mamma köpt hem vitamin well's till mig. och jag har blivit helt kär i dom. så himlans goda, skulle nog fasiken kunna leva på dom.  favoriten♥

- jag är klar med den mesta städnignen, nu ska jag hoppa in i duschen. raka benen, smörja in mig och lite sånt. skööööööönt. nu kan jag föresten berätta vad som händer imorgon.

det är såhär att jag har bjudit hem massa tjejer ifrån klassen. så dom ska hänga med mig hem efter skolan, då ska vi typ bada&basta och chilla. sedan fixa oss och laga god middag tillsammans och sedan rocka resten utav kvällen,  några sover kvar och några ska åka hem på kvällen, men jag tror att vi kommer ha en galen kväll tillsammans. kul att lära känna varandra ännu bättre, och kul att göra saker tillsammans utanför skolan. visst låter det mys? hihi,    men det blir antagligen inte så mycket uppdatering imorgon. ni får stå ut"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0