redan tillbaks

hahaha. jag är redan tillbaka, det var faktiskt rätt trist därborta! mötte tjejerna och deras klasskamrater, satt o spelade lite kort, innan de var dags för deras match. kollade på den + min systers och en till. sedan gick jag calle och casper hem till mig. fast dom stannade inte så länge utan gick tillbaks. då lagade jag lite mat och nu har jag dammat av masssssssssssa hyllor o sånt. skit jobbigt. nu har jag bara lite grejer i badrummet att plocka bort. sedan är allt äntligen färdigt.

har också hunnit bråka lite med min surpuppa till pappa. så.. ska nog fjäska lite såatt han blir glad på mig igen. kanske skulle baka en hjärtformad kaka eller någe? hm undra om det fungerar. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0