rolig kväll!

2009-TESTET




FÖR ETT ÅR SEN :
Hur gammal -
15 år
Vilken klass gick du i? - 9an
Vad hade du för hårfärg? - blond
Hur lång var du? - samma tror jag
Vem var du kär i? inte i någon speciell
Hade du någon pojk/flickvän? - näe
Vad brukade du göra på fritiden? - fotboll och sånt
Vilka umgicks du med? - calle kalle lukas och dom grabbarna
Hur såg du ut? - fjortis
Var allt bättre då? - NEJ
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - aldrig i livet
Har du förändrats? - lite tror jag, och bara till något bättre

NU:
Hur gammal är du? -
16
Vilken klass går du i? - 1an på virginska
Vad har du för hårfärg? blont
Hur lång är du? inte den blekaste
Har du någon pojk/flickvän? nej det har jag inte
Vad brukar du göra på fritiden? hänga med bästa människorna
Vilka umgås du med? tove josefin och lovisa + grabbarna grus
Hur ser du ut? hm.. lite svårt att beskriva


HAR DU..
Sovit brevid någon av samma kön?
japps
Slagit ner någon? nej
Ljugit för en bra vän? jao
Svikit någon? ja det har jag säkert
Fuskat på prov/läxförhör? ja. haha
Blivit kallad Bögjävel? ja, säkert av tove eller ngt
Kallat någon Bögjävel? säkert..
Druckit alkohol? - ja

VEM :
Skrev du senast till på msn?
viktor
Kramade du senast? - tove
Kysste du senast? - -
Sov du hos senast? - amanda tror jag?
Är den finaste personen som finns? mina vänner!
Vill du vara med just nu? mina friends
Ringde dig senast? tove
skicka ett sms till dig senast? tove
Skickade du ett sms till senast? tove

VAD:
Drack du senast?
vatten
Köpte du senast? nagellacksborttagning
Gjorde du igår? hängde med tovebove
Ska du göra imorgon? fira bästa nyår
Vad vill du göra just nu? vet inte
Åt du senast?
apelsin
Är närmast dig som är rosa? nagelsmyckena på mina naglar

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu -
nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - hoppas inte!
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -
haha ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - mm
Jag har smygit ut utan lov - jag tror inte de
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - säkert någon gång
Jag har en hemlighet som ingen vet - japps
Jag har fuskat i ett spel - njae
Jag har struntat i ett prov - jadå

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller -
jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande - nej
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar -
ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - tror inte de
Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0