sjukis..

uschhhhh, så himlans trist. det började med att jag inte kunde somna igårkväll, det kändes som att huvudet skulle sprängas och så. hade jätte ont i ögonen? slumrade till vid 1 någon gång, och vaknade vid halv 3. då mådde jag verkligen skit illa. gick upp och skulle gå ner till mamma, och då spyr jag självklart.. så himlans äckligt. jag vet inte hur det kommer sig eller någonting, igår var jag liksom frisk. sedan mådde jag as illa igen, men jag gick o la mig i sängen med en hink bredvid. inget händer. så jag låg till klockan fem och plågades typ, faaaaaaaaaan :(  och nu är jag vaken igen. har just sjukanmält mig, är jätte hungrig också men vet inte ifall jag vågar äta? vi får väl se.       jag som ville till skolan idag.. hoppas jag är friskus imorgon iallafall. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0