söndag

vi vaknade, kollade lite film och sedan gick daniel hemåt. jag satte upp håret, bytte till träningskläder och så kom josefin hit. vi sjöng lite, och kollade tv. tove kom och vi drog bort till sjöängen där vi tränade.  helt galet, för jag har inte tränatmer än ett halvår! konditionen var ju inte på topp om man säger så, och sedan hade jag ju typ total glömt bort hur man spelar futsal. hahaha. men skit samma, man kommer väl in i det snart.

hem och duscha, och ätit. nu har jag legat i sängen i några timmar. kollat lite på julkalendersavsnitten som jag missat .  ska ta en macka strax och sedan sussa gärnet.   hörs imorgon igen. bläääää!


Kommentarer
Postat av: sandra

guds tre flickor heter de, inte änglar

2009-12-07 @ 11:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0