äntligen hemma

hello everybody, now im back. fyfan vilken kul resa alltså.. både värdret och backarna har vart helt otroligt bra. skinande sol & blå himmel. ända minuset var väl att man inte kunde åka offpist eftersom det var ca. 1 - 1½ meter djup snö där ;o  dit resan var rätt jobbig, massa bilköer överallt så vi vart väl typ 4 timmar försenade till hotellet. under tre timmar kom vi bara fram 7 mil. sjukt segt ju! calles o mitt rum var typ täckt av trä, såg ut och luktade som en bastu. hahah. och så fick vi bara ett täcke som vi skulle dela på, så det vart ju fight om de hela tiden. men annars har jag faktiskt inget att klaga på! hemåt resan gick betydligt bättre och snabbare. fast jag är helt slut nu, känns som jag har lanat en hel helg eller ngt- tänk er att sitta i en trång bussjävel i 190 mil och trängas med massa fläskisar. inte fan äre lätt att sova. men nuså är vi iallafall hemma. jag har varit duktig och packat upp,  nu är det bara bilderna och filmerna kvar. men dom lägger jag in senare, just nu är jag alldeles för trött..   och juste.. STORT tack till mamma och pappa för en super resa. och tackk till calle som har stått ut hela veckan. <3


haha, vurpfilm. ursäktar kvalitén, det är kusin anton som har klippt ihop och shit på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0