fredag

var i skolan och så först. åkte skridskor ute på isen på gympan. skit läskigt eftersom det knakade hela hela tiden. jobbigt var det också. haha men när jag klarat ett varv runt banan så hade jag festis och bullar som väntade på mig.
hemkunskapsprovet också.. jag önskar jag hade pluggat lite mer. men de gick rätt bra ändå, kunde inte svara på tre st frågor bara. men de går nog bra. håller tummarna! sen hem och kollade tv med mammis. somnade en stund, sen kom calle. han hade med sig sweet linnet som jag beställde, för fint var det. vi kollade lite mer på tv, och käkade semlor med mamma.- sen satte callis på i want candy medans jag städade upp i mitt garderobs rum. under tiden kom också kalle& lukas. jag fixade mig och vi drog ut. först till bellas och käkade, sen till marcus för att träffa ronja, denise  o massa andra! vi var ute lite överallt. sen gick vi till anna, var där ett ganska långt tag. sen gick vi ut igen. ner till shell o ta en nattbamse. haha.  och sen drog jag,calle,robin&ronja hem till jocke. jag o calle gick hem vid 1. då satte vi på patrik 1,5 som mamma hade hyrt. rätt bra faktiskt. nären var slut så var klockan närmare tre. sängen bums.      pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0