lördag

hallå, lördag idag. fortfarande ett tag kvar av helgen. gäller att njuta av varenda sekund ju. haha. kl är typ 09.15 och jag är på hugget. ska äta frulle med mamma nu. tror inte jag väcker calle än eftersom att klockan är så lite. vid halv 12 blire träning. hem, duscha, fixa, tare lugnt senare kommer små kusinerna. som jag saknar som fan. tur attt dom kommer.

23.14 träningen gick sämst like allways. hem duschade & chillade med calle framför tv:n. senare kom ju älsklingsungarna. vi lekte massa  mamma pappa barn, kollade på nicke nyfiken & typ hade disco. haha, sen gick vi till ica och köpte godis. hem käka och kollade på melodifestivalen. inte ngra riktiga toppen låtar idag inte. fast det äre ju nästan aldrig, min musiksmak ligger inte riktigt i samma läge som melodifestivalen. star pilots (eller vad dom hette) deras låt var ju så jävla lik ngn annan låt som redan finns. ingen som håller med mig? ;o  fy- sånt är dåligt! nu är jag så trött så jag nästan sitter här o snarkar. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0