lördag-torsdag

nu har jag inte bloggat på en vecka typ och jag kan bara säga förlåtförlåtförlåt! men jag får faktiskt skylla det på att jag trodde mitt internet var trasigt/avstängt, så jag har gett fan i att änns kolla om det fungerade. idag startade jag datorn iaf och det visade sig att det självklart inte var trasigt. HAHA otur säger jag bara! men nu är jag tillbaks med massa ny kraft till att blogggga. nu tänkte jag berätta lite om vad som hänt i veckan.

lördagkväll-
mkt trevlig tjejmiddag hemma hos mig. som tyvärr slutade väldigt tidigt, med polis och massa tårar!





söndag- sova ut, städa lite,  chill med familjen
månag-  skolan, sola, tare lugnt
tisdag- skolis, nationellaprovet i svenska, hem städa,andra avenyn,sova'
onsdag- halvdag i skolan, sen iväg och åka en mil längdskidor i zinkgruvan för att ta klassikern.

torsdag- nationella svenska, uppsatsen. dösvårt vare, aja hem å städa lite( somvanligt )
pussssis/ cecilia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0