onsdag

tjingeling,  softig dag i skolan idag. sista lektionen var elevensval, där jag har bollsport. vi skulle spela vollyboll ( stavning? ) men min handled har krachat totalt, kan varken böja den uppåt eller ner. det gör så sjukt ont. så jag fick sitta och kolla på i princip hela lektionen. riktigt tråkigt. ni kommer inte tro mig men det är faktiskt så att såfort jag blir förkyld eller ont i halsen så får jag såhär ont i handleden. och förkyld är precis vad jag är nu. haha!  efter skolan blev det att gå till pappas jobb hämta han och gå till socialen. för möte, H A H A! ingenting att vara nervös för ju. och slöseri med tid.. men hon där som vi snackade med var iaf väldigt snäll ;o tur dedå. gick hem kollade på ngn film som mamma hade köpt, sen skjutsade pappi mig till ip. löpträning med skyllbergs damlag. först skulle vi springa typ 3 km, och efter typ halva fick jag fetaste magvärken, så himlanshimlans ont. så jag halkade efter dom andra och fick tillslut gå resten. kändes verkligen som att allt skulle komma upp om jag sprang. tråkigt eftersom jag var väldigt taggad på löpningen idag, och hade så mkt kraft kvar att ge. på dom andra övningarna med boll & löpning fick jag typ gå och kolla på. under fyset låg jag mest på golvet o glodde. fy, jag ska aldrig mer proppa i mig massa käk innan träning.  tips till er att aldrig göra det heller. kom hem, duschade & satte mig vi köksbordet med hemkunskapsboken. läste igenom ngra sidor, verkar inte alls svårt så jag tror inte jag behöver plugga så speciellt mkt. räcker nog om jag läser igenom sidorna imorn kväll ngra gånger. så det fick bli efterlyst med massa blodapelsiner som mamma skalat åt mig, 

designen är TUMMEN NER nu. skulle göra om igår men då laggade hela
bloggsidan ihop. så jag får fixa när jag har tid. hoppas ni ursäktar      <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0