onsdag

onsdag ídagdå. började med tyska, vi hade vikarie. så de var rätt soft! sen vart de att GÅ upp till ip på gympan för att spela bandy. gick ingebra alls eftersom att jag hade kramp i båda fossingarna under hela lektionen. när vi skulle gå tbx till skolan så orkade jag verkligen inte gå. så jag ringde mammis som hämtade mig. vi åkte till jouren och köpte powerade och bullar. tog med dom till skolan och satt o mumsade på. haha tjockis som man är. sen vare tektik. vi håller på o bygger ficklampor, min går inte så bra faktiskt. funderar på att slänga allt jag byggt och göra om..    lunch o so. sista var elevensval - bollsport. innebandy, inte sådär superkul faktiskt. menmen, motion iaf! har packat i princip hela dagen. men är inte klar änn på ett tag inte.. så får fortsätta imorn. nu äre efterlyst och så. imorn har vi fysikprov och jag har skitit i å plugga, får se hur de går. antagligen ig MINUS eller någe  ;s    jaja    pussssis/ cecilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0