söndag

vaknade av att alarmet ringde vid halv 5, blev att stiga upp. fixa iordning sig lite, packa och sen väcka grabbarna som sovit här inatt. (calle,kalle,lukas&casper)   dom gick upp o gjorde frulle till oss. så vi käkade o så. sen drog vi ner till busstorget för att vänta på bussen.. killarna hade så himlans bråttom oc var absolut tvungna att vara först så vi fick stå i en halvtimme i fetaste snöstormen och vänta innan de änns kom ngn mer.  vid sju gick iaf bussen, massa mys. tog ca. 3 timmar innan vi var framme i romme. upp i värmestugan på direkten och sätta på sig termobrallerna,bootsen o allt annat som ska på. & sen ut i backen, så himlans himlans härligt alltså! och med en sprillans ny bräda kunde de bli bättre? tiden rann iväg och vid fyra vare dags att åka hemmåt. somnade efter typ en minut på bussen, och sov i ngn timme. vaknade och så hade jag o josse massa kulikuli. hihi (:   var väl hemma i asker någon gång efter sju. mamma hämtade mig och vi drog hem. hoppade in i duschen  och nu satte jag mig här för att få alla bilder av kalsongjosse. senare har jag hört ryktas om att de är beck? som absolut itne är det bästa cecilia vet *-)    

- hahah o juste. måste berätta en grej som hände på bussen.. jag och jose skulle gå och kissa på bussen. då vare värsta minitoaletten. man fick knappt plats alltså. vi fick typ sitta i varandras knä, ne men nästan!! ah o så när jag kissar så trycker josse på spolknappen, så jag får allt spolnings grejs i fittan o arslet -.- ahaha. och så vare ju självklart inte vanligt vatten utan såndär spolarvätska som man har till bilen typ. svinstarkt och svet inte SÅ LITE.. tackk jossssiiiis:( hah
pussssis/ cecilia ♥


Kommentarer
Postat av: ojssee

hahaha fan va roligt de vaaaa <3älsk

2009-02-08 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0