torsdag

20.35 idag äre torsdag vilket betyder dagen före den stora dagen! imorn drar vi äntligen iväg till italien.. ska bli så jädrans skönt så ni vet inte. men det är imorn de.. idag vare ju självklart skolan. vi började med nationella muntligt i engelska. gick fan guld, haha GODKÄNNT! kan fan inte bli bättre.trodde jag aldrig om mig själv. senså vare so, soft. och sen hade vi ju fysik prov. jag hade inte pluggat allst de te eftersom att jag skulle prova min nya strategi ( hade jag pluggat hade jag inte fått mer än godkännt, och om jag inte pluggar skulle jag få ig eller g. och då hade de ju blivit omprov. så då hade jag ändå fått godkännt? )  smart va? eller inte.  men de funkade rätt bra, jag tror jag kunde de mesta iaf, svarade på alla frågorna tillochmed.  senså vare matte & svenska, och innan tyskan ringer pappa och säger att vi ska på polisförhör efter skolan. blev skit skrajis o så, och började gråta. tog mig igenom tyskalektionen och sen hämtade pappa mig. det gick faktiskt förvånansvärt bra. och tusentusentusen tack till pappa! du är bäst <3  efter polisen gick vi två o fikade. sen gick han tillbaks till jobbet och jag gick hem. packade massa. trodde aldrig jag skulle bli klar alltså ;o  men tillslut så.. då gick jag o mötte hailee för att jag skulle sno tillbaks mina wayfarers som han lånade i somras, haha sen gick jag o solade en trettiminutare skönt! hem o duscha, sen kom pappa hem. vi åkte till åmmeberg o mötte anneli,niklas o calle. vi paxade platser i bussen och la in all packning.  callis o jag har bästa platserna ofc. på hemvägen åkte vi förbi mammis på jouren o köpte dricka o masssa godis, tidningar o shit. jag börjar tro att pappa gillar kexchoklad alltså, han köpte en hel ica-kasse fullproppad med kexchoklader te sig själv. mahhahah. nu har vi precis kommit hem, jag ska packa handbagaget och städa mitt rum. sen får vi se vad som händer?!

00.08 jag städade o lite sånt. senså skulle jag ladda massa musik till mobilen. men nehe då laggar internet. så inte förns ngn timme sen började de fungera.. senså när jag var klar med musik till mobilen så skulle jag lägga in film och musik i syster ipod. tror ni jag klarade av de? he-he-he   självklart inte, hur svårt ska det vara igentligen? aja nu ger jag fan i det och går och lägger mig. haha är det ngt jag klarar av så är de att sova iaf. långt o jobbigt inlägg. sry! '
pusssis/ cecilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0