fredag

hallå,  idag är det otoligt nog fredag. veckan har gått så himla snabbt, jag
kan verkligen inte fatta de! skönt är det iaf. skoldagen idag var lättt. matte först
vi fick ett mattepapper som vi satt i cafeterian och gjorde, lätt som en plätt. sen
studietid. satt och babblade med massa folk, fick inget vettigt gjort! sen idrott.
kul som tusan eftersom att vi spelade fotboll. sista lektionen var hemkunskap.
gick snabbt o lätt det med. typ kolla ngn 10 min lång film, sen göra fruktsallad,
o sen bara svara på ngra frågor. slut! . träffade denise på skolgården, vi gick till
banken och tog ut pengar. sen till datastefans föratt jag skulle köpa nytt sol-
kort. sen hänkade hon till letex, jag hittade en supersnygg kort kavaj för endast
100 kr. vilket klipp. johan kom till dit vi 3 gick ner till busstorget mötte fille och
satte oss turkhyddan. snackkis och litesådär, sen åkte denise hem. jag johan
och fille tog sällskap upp på stan igen. där mötte jag mamma o helena. vi
gick och fikade på tutingen, mummsis.      sen gick vi till letex igen. hittade lite
mer grejs. 75 % på allt där ju. nu kom vi precis hem, ska städa mitt rum. som
lyckats bli superstökigt igen på bara en vecka ;o  jaja.
stretch jeans, shorts, beach kjol, 2 midje kjolar, bolero, 6 läppstift, 3 läppglans>

nu är jag här igen. har städat litegrann, sen suttit o nördat vid datorn i flera timmar.
försökt fixa lite grejer och så. men allt är verkligen kaos. haha! ska nog lägga mig
tidigt ikväll. så man orkar gå upp till träningen, och sen orkar med hela kvälleenn.
blir nog  en superduperbra kväll om det blir som planerat. ronjis,denise jag o syster
pusssvah*  nu blire en rejäl ansikts rengöring. sen slå på greveholm och sussa
pussssis/ cecilia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0