fredag

14.07 tjing, idag äre fredag fredag fredag, så jävla pusss!  hittills har dagen vart helt okej.
nu har jag precis slutat skolan och kommit hem. märkte precis att det är väldigt stökigt här
i mitt rum och garderobsrum. så tänkte dra fram damsugarn, moppen och det.. och städa 
rummen glänsande rena- haha. kmr mer sen..   

23.29 tja. städade och fixade mig, kalle,casper och ngn spiken kom hem till mig. vi drog ut,
gled runt. träffade ronja o denise. och hängde med dom till rockkarusellen. jag och ronjis stog
först i kön och stog ensamma längst framme vid scenen också,haha. första bandet sög multi!
dom såg ut och lät helt drogade. ruttet fram tills sweetremains kom upp, så jävla bäst. längst
fram och rocka gärnet med braudsen. haha, när dom var klara kollade vi lite på 2 band till.
sen så blev det att springa runt över hela askersund. mihih,  lite senare så hängde jag med
carl niemi upp till ngn lägenhet. stannade i ngn timme, senså gick jag hemmåt!  kom hem
och massssa folk sitter o glor tv med mina päron, sen börjar viktor fittsmidht snackka en
massa skit och förstöde min kväll totalt. nu är jag pisssigt arg. ska sätta på greveholm
och sova i hundra år. eller ah distrikts träning i örebro kl. 08,50.  -.- om halsen blir bättre
annars får jag nog stanna hemma..  godnatt.              pussssis/ cecilia ♥

sweet remains. rockkarusellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0