måndag

         
måste berätta värsta knäppisgrejerna som hände idag i skolan. började med att jag, albo & sandra satt i klassrummet
och lyssnade på musik. då kommer typ elin,kajsa & josse fram till mig. och sen  säger elin (som jag aldrig pratar med)
helt plötsligt : jag brukar inte säga till folk att jag hatar dom, men dej hatar jag verkligen cecilia! jag typ kollade på henne, fattade inget typ? ööh? hon ba: ja jag hatar dig verkligen! jag ba: hahaha. och det ser ut som att jag bryr mig? hon ba: nej troligtvis bryr du dej inte, och troligt vis kommer du skratta ditt fula äckliga gamskratt när jag går här ifrån. jag ba: vaaaaaah?  hon ba: ja, dit skratt är så jävla fult du låter som en jävla gamjävel!. sen gick hon? * HAHAHAHAHAHAHAHAH säger jag bara. ngt stort fel alltså!   så nu kan ni kalla mig gamcicci. (H)
 
sen typ en pytteliten stund efter så ringer johanna och berättar att dom 3 har kastat vatten på hanna, bara för att dom tycker hon har mycket smink.  så sjukt töntigt.. fattar inte vad dom tror att dom är för ngt?!  så imorn i skolan så ska vi tjejor sminka oss skit skit mkt, bära rosa kläder, och bete oss som riktiga fjortisar. får se vad dom säger om de, kanske får vi lite vatten på osss. söttttt*         förövrigt så har jag bara sovit och pluggat idag efter skolan. hejdå!pussssis/ cecilia ♥

Kommentarer
Postat av: ..

Jag tycker inte om att säga att jag hatar någon men dig kan jag med rent samvete och ärligt säga, jag hatar dig.. gör om gör rätt

2009-01-26 @ 22:52:52
Postat av: ellen elofsson

HAHA, vilka jäkla nötter ;b

dom de tjejerna sminkar sig ju som FAAAN! :o

2009-01-27 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0