onsdag

18.09 hej alla glada :D skolis idag först såklart. lika kul som vanligt, haha. vår musik, vår läppblekning, våra skratt,
vårt allt. vi har det så jävla kul, man längtar fan till skolan nu. råka bli LITE tjaffs ibörjan av so:n också, jag  blir så jävla förbannad.. dom säger saker till mig och jag får inte försvara mig och säga tillbaks. jag blir tokig!  aja. sen så kilade jag hemmåt. blev att sova en liten stund, sen var det bara att börja plugga på biologin.. har gjort de i ngra timmar nu, men de tycks inte fasna i skallen på mig. för jobbigt alltså.  satte mig här för att slappna av lite, men känner sån jäkla oro för att jag inte kommer fatta något på provet imorn. måste upp och plugga igen,

20.38 yeaah cicci is back. pluggat lite mer, ska vi mäta mina kunskaper tills provet imorn om hjärnan så ärom väl typ likamed noll. noll noll noll komma noll noll. sämsta ever alltså! jaja, det får lösa sig då. nu äre jag som sitter och skriver med älsklingssandra på msn. planerar håret inför imorn. och imorn äre inte bara vi två som ska vara fjortisar. mångamånga fler i vårt lilla coolinggäng. feting kul.   nu äre snart att krypa upp i soffan med en påse chips och kolla på säsongs premiären av efterlyst. ciao bella                   

22.03 nu är jag här igen. skulle bara säga att jag hade läst fel i tv tidningen, efterlyst börjar nästa vecka.. så jag kollade på made in sweden istället.  nu ska jag sova o tagga inför imorn        pussssis/ cecilia ♥
ni som kommenterar anonymt. skriv namn istället ?!

dagens + är att det snart är imorgon. HAHA
dagens - är att albo var sjukis idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0