tisdag

tjaabaaah. för det första så ska jag be om ursäkt- jag råkade skriva lite fel på hur elin
sa till mig att hon hatade mig. så har fått klagomål via kommentar, troligtvis från henne
själv att jag ska ändra och skriva rätt så. varsågod här haru!
elin - " Jag tycker inte om att säga att jag hatar någon men
dig kan jag med rent samvete och ärligt säga, jag hatar dig.. ".

nu ska jag berätta om dagen som varit. jag och sandra proppade ansiktet fullt med puder,
och massa vitt på läpparna. + allt annat smink som det går att få tag på. haha, vi hade rosa
kläder, och musikhögtalare. så att dom som inte gillade vår musik skulle få höra den ännu mer!
albo,jag och sandra har skrattat som gamar hela dagen. och haft det väldigtväldigt roligt. idag
frågade elin om vi stödjer rosa bandet? hahah självklart?! ;s  imorn forstätter det.. så ni får höra
mer imorn antar jag!      


efter skolan gick jag hem, kollade lite på tv. sen iväg till ridhuset för att kolla på vår träning.
hade med mig biologiböckerna  så att jag kunde sitta å plugga där. mammi hämtade mig
efter typ 45 min. hem och göra varm oboy och plugga till idrottsprovet som vi har imorn. jag
orkar inte -.-  nu ska jag plugga ännumer. och om en timme så börjar veckans höjdpungt.
ANDRA AVENYN,   ursäktar om inlägget var lite "virrigt".         pussssis/ cecilia ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okei förlåt, men ni kanske ska visa respekt för alla andra i klassen ? Som förmodligen vill sitta och ha en lektion utan att ni dunkar musik och aldrig håller käften.

Vad du bråkar med elin och kajsa om, jadu, det skiter jag i, men visa förfan lite respekt.

2009-01-27 @ 20:55:12
Postat av: den bästa!!!

GAAAAAMEN CICCI hahahahh ;);)

2009-01-28 @ 17:24:33
Postat av: sara

hahahaha kommentaren x)

2009-01-28 @ 20:52:24
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: sara

vilka idioiter de finns;D

2009-01-28 @ 20:52:38
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0