torsdag

skoldagen idag gick faktiskt rätt fort, trots att det är den segaste och jobbigaste
dagen i veckan. provet som jag var så orolig över igår gick tilloch med bra (tror jag)
kändes som jag kunde de mesta och svarade faktiskt på alla frågor. slutade 15.20
gick hem och käkade pyttipanna framför tv:n. kollade på disney chanel i en timme
ungefär. senså blev det datorn. men nu känner jag att jag suttit alldelse förlänge.
så ska nog kila ut på en promenix med voven. skulle även behöva sola och träna,
skulle ha gjort båda delarna men är ju tyvärr sjuk och så har jag slarvat bort mitt sol-
kort, och stefans har stängt så jag kan inte köpa nytt idag. får bli imorn efter skolan.
pussssis/ cecilia ♥

på tal om ingenting så har jag sökt gymnasium idag. fick bli:
första: frisör, virginska örebro
andra: frisör, john bauer linköping
tredje: samhäll-europaekonom, allé hallsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0