en mysig sommarkväll

när vi kom hem från harge fixade jag mig, sen kom tove och hämtade upp mig. vi hade på oss höga klackar för att träna lite, haha! så ja vi traskade ner på stan, till hamnen! där kollade vi på när våra vänner & deras band spelade på scenen. först the divine och sen sweetremains. och ja dom var SUPER BRA! jag blev så stolt över dom såatt det är inte sant. hihi.

kolla in dom på myspace!
http://www.myspace.com/sweetremains
http://www.myspace.com/thedivine3

senså när dom spelat klart gick vi och hämtade pizza, bytte till chillkläder och satte oss vid en brygga i hamnen. åt pizza och fiskade. till en början så gick fiskandet inge bra. eftersom vi inte hade någon mask. haha'! men vi drog till kyskogården och lånade spade. och började gräva mask. senså gick det som smort.. jag drog först upp en abborre. och sedan strax därefter så drog jag upp en till. wihoo. efter fiskandet tog vi mopparna upp till anna i skogen där det var party.
dans till linda bengtzing och sedan näckbad mitt i natten.       tack för dagen bästa tjejer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0