förberedelser

för er som inte visste, så åker jag iväg till götet och liseberg imorgon. inte bara jag utan även mina bästa tjejor tove josse och lovisa, massevännen är chauför och hänger alltså också på. har hört rykten om att en till bil med folk ska med, jag tror det var elvira björn viktor jonas & johan? aja det märks imorgon.

nu har jag sprungit runt hela kvällen, letat grejer, bestämt vad jag ska ha för fika med mig, och sånt. MEN.. största problemet, vad ska man ha på sig på lisseberg?  man vill ju liksom se fräsh ut, men ändå ska det vara bekvämt, inget för varmt och inget för kallt? hmm. efter timmars rotande i garderoben kom jag fram till dethär, dugerde? :)

jeanstights, svart t-shirt, svart peak munkis, converse & stor klocka & lite smycken.

håller tummisarna för att det blir bra, nu är klockan fan skit mycket 23:58!!!! dags för att ladda batterierna. bloggar imornbitti.     ♥ /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0