hårfärgning,film & fotbehandling

vi sov till ungefär ett, gick upp & anneli kom nästan på direkten för att hämta grabbarna. då blev det massa tv & så.. vid 5-tiden så cyklade jag ner på stan, köpte hårfärg och fotinpackning, åkte förbi ica och hyrde filmer.
license to wed & gomorra
jag har ju typ sett de flesta filmerna på uthyrningen nu, så man får ta dom som nu finns kvar. haha?!
sen hojjade jag hem och färgade håret, kollade på license to wed och hade lite fotbehandling. resultatet på håret har jag inte hunnit kika på än, det är ju blött och orkar faktiskt inte föna.. men jag kan tänka mig att det är en aning gult, så silverschampot får jag använda flitigt nu här framöver.

nu är det visst annonsmannen på tv, som jag sett en miljon gånger.. men beck, de kan jag inte få nog av. imorgon blir det förmodligen örebro, ska köpa lite saker till cupen som är på torsdag, sen roadtrip med grabbarna. ♥ / c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0