johan falk

åhlin & andreas kom och hämtade mig, och ja dom var ju försenade så vi var ju bara LITE sena. haha! typ 35 minuter på oss att åka från åmmeberg - åsbro (plocka upp andré) - örebro. räser fart iallafall hela vägen, jag var livrädd. jag och andreas satt typ och bad till gud att vi skulle få komma fram och se bion innan vi dog åtminstonne. vid 5 över 9 var vi iallafall inne i örebro, det var super lång kö så vi kunde skylla på det i kassan när vi skulle hämta ut  våra bokade biljetter. mötte upp bagge linus linus mogge o fimpen där inne, köpte godis och gick till biosalen.
filmen var faktiskt riktigt bra, jag är ju en såndär som gillar svenska ''deckare'' såatt mer nöjd kunde jag knappast bli.

efter filmen packade vi in oss i bilarna och åkte till brändåsen, smaskade i oss lite burgare och snackade :) mot askersund där jag åhlin andreas o andré kollade på film, eller dom kollade jag slocknade på golvet efter 5 min.. vaknade upp vid halv 4 då andré sa att han skulle skjutsa hem mig. hahahah,  iallafall! en riktigt skön grabbkväll.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0